Sprzedam - Płyta aluminiowa TomS rev.5.0 - sezon 2007/8 TomS - 07-12-2007, 01:39 Temat postu: Płyta aluminiowa TomS rev.5.0 - sezon 2007/8
Planuję na nadchodzący sezon wykonać kilka nowych płyt.
Podstawowy projekt jest jeden ale możliwe są indywidualne modyfikacje.
W stosunku do płyty na poniższym zdjęciu (rev.4.2 sezon 2006/7)
będą następujące, kluczowe zmiany:
- 4 szczeliny do bezadapterowego mocowania butli z workiem singlowym typu H Pioneer lub DTD / Dir Zone serii CUB i RING (i podobnych z wbudowanym adapterem, o ile rozstaw szczelin będzie odpowiedni lub zamówiony według pomiaru (mierzę tylko osobiście pod konkretny worek) (Bardzo polecam projekt na miarę, nie będzie kłopotów)
- dodatkowe 4 szczeliny do mocowania dwóch niezależnych butli 4 pasami - system działa z workami Anhinga z serii T** i TDG** lub innymi po ich przerobieniu (wycięciu nożem 4 szczelin w części wewnętrznej, rozstaw szczelin 200-210mm - szerokość)
Przykład mocowania dwóch singli pasami
- brak 2 równoległych szczelin w okolicy górnego otworu (pozwalały na idealne dociśnięcie metalowego adaptera do płyty; teraz priorytety są inne)
- dzięki powyższemu zmniejszy się rozstaw szelek bez zmiany kąta wyprowadzenia szelek aby ciężki "plecak" pewniej trzymał sie na ramionach (kosztem łatwości zakładania i zdejmowania);
- opcjonalnie można zamówić szerszy rozstaw jeśli ma się spore karczycho lub chce się pozostawić komfort zakładania i zdejmowania
- węższa rynna centralna (zawężenie linii gięcia) aby lepiej układały się adaptery wbudowane w worki (te 2 podłużne pręciki)
- podcięcie pod karkiem pomiędzy szelkami aby było więcej miejsca na kolanko inflatora (niektóre worki mają bardzo ciasno w tej okolicy)
- zamiast okrągłego otworu na dolną śrubę twina będzie otwór fasolkowy (taki podłużny) aby ułatwić montaż różnych worków i "obcych" twinów - regulacja bezstopniowa rozstawu). Dzięki temu zamiast otworów fi 10mm będzie otwór fi 8mm i szczelina 8x ~30mm
Przykład otworu fasolkowego do płynnego pozycjonowania dolnej śruby
Projekt podstawowy nadal ewoluuje, możliwe są dalsze zmiany...
Procedura startowa
Ponieważ osobiście nie mam teraz wielkiego ciśnienia na płytę do dwóch butli produkcja ruszy wyłącznie po zebraniu się wystarczającej ilości chętnych czyli "kilka" płyt muszę sprzedać.
Zamówienie musi być poparte zaliczką intencyjną. Ze względu na dość długi i trudny do ścisłego określenia termin poproszę o 50 zł po określeniu ostatecznej ceny, indywidualnego kształtu, tuż przed uruchomieniem produkcji.
Płyty będą gotowe najpóźniej wiosną ale jest szansa, że jeszcze w lutym. Nie wiem ile będę miał czasu na obróbkę i jakie terminy dadzą podwykonawcy. Ważne jest też do kiedy trzeba będzie czekać na wystarczającą ilość zainteresowanych.
Cena płyty nie powinna znacząco wzrosnąć czyli zakładam okolice 330-360zł po pooksydowaniu. Cenę podam do ostatecznej decyzji chętnych tuż przed startem produkcji (ceny u podwykonawców też się zmieniają).
Każdą płytę mogę modyfikować niezależnie na etapie projektowym. Jeśli mam dodać, odjąć czy zmienić otwory lub obrys to poproszę o możliwie wczesny kontakt abyśmy dograli szczegóły perfekcyjnie. Miałem już okazję wycinać ręcznie szczeliny w gotowej płycie i więcej tego nie planuję...
Wszystkich zainteresowanych proszę o kontakt na PW, każdego traktuję indywidualnie i całkowicie dyskretnie.
Uwaga. Cena nie podlegnie negocjacji. Ona po prostu "się okaże" do akceptacji lub nie. Mogę natomiast modyfikować wykrój pod niemal wszelkie kaprysy.
Kolory czarny i bezbarwny-srebrny traktujemy jako standard. Inne są opcją a cena zależy od galwanizera i jego aktualnej taśmy produkcyjnej. "Kaprys" oznacza przygotowanie wiadra drogiego barwnika specjalnie pod klienta. Ładne i sprawdzone przeze mnie są niebieski i czerwono-różowy. Robi też ładny złoty. Zielonego nie robi bo jest nietrwały.
Można, odpowiednio taniej, zamówić płytę bez oksydy lub bez oksydy i nieoszlifowaną (ostre wszystkie krawędzie) - polecam majsterkowiczom, szlifowanie jest łatwe lecz męczące i długotrwałe; galwanizacja bez kaprysów kosztuje bardzo niewiele, nawet w Warszawie.
(płyty oczywiście bezwypadkowe, garażowane, używane przez kobietę niepalącą, serwisowane w aso , polecam )