To jest spoko, ale czy "profesjonalna obsługa" będzie polecała coś czego nie ma? Czy poleci sprzęt którym handluje konkurencja? Wiadomo, że nie ma na świecie takiego sklepu w którym znajdziemy cały sprzęt nurkowy a tylko w takim sklepie moglibyśmy chociaż minimalnie polegać na sprzedawcy który proponuje nam coś do kupienia... bo wiadomo, że zawsze i tak jak zapytamy o radę to będzie próbował sprzedać to co jest droższe i na czym ma większą marżę. Nie ma tu czego negować, na tym polega biznes
Krzysiek Lepski - 15-03-2017, 20:36
Temat postu:
- sklep stacjonarny nigdy nie będzie miał tak dużej oferty co internetowy
- nie wierzę w bezinteresowną fachową obsługę sprzedawcy, jego celem jest sprzedaż a nie poszerzanie naszej wiedzy. Tą powinniśmy zdobywać w innych źródłach.
- cena w internecie z oczywistych względów prawie zawsze jest lepsza od tej w sklepie stacjonarnym
- jedyny plus (moim zdaniem) sklepu tradycyjnego jest przy odrobinie szczęścia możliwość pomacania interesującego nas produktu.
Podsumowując, dla mnie prawie idealnym rozwiązaniem jest renomowany sklep internetowy z szeroką ofertą interesującego mnie sprzętu, sprawną logistyką, komunikacją z klientami i rozsądnymi cenami.
Piotr Głoskowski - 16-03-2017, 22:58
Temat postu:
Ja bym chciał żeby wyglądał jak muzeum nurkowania, miał duże kanapy, w rogu dzbanek z kawą i żeby sie fajnie gadało z właścicielem o różnych rzeczach .
Jakieś towary na półkach też mogą jakieś być być. Mogą być jakieś dziwne nie dirowe .
I jakieś pretekst żeby tam wpadac. Bicie butli?
Marcin Tracz - 16-03-2017, 23:03
Temat postu:
Piotr, chyba wiem gdzie ci się w Łodzi podoba...
Piotr Głoskowski - 16-03-2017, 23:19
Temat postu:
Myślami byłem gdzie indziej i serio nie chciałem nic konkretnego opisywać. Rysio jakoś sam z tego wyszedł .
Jarek Andrzejewski - 17-03-2017, 09:08
Temat postu:
Ja miałem to samo skojarzenie natychmiast
klon - 17-03-2017, 09:39
Temat postu:
My (tzn. moja żonka i ja) mieliśmy niesamowite szczęście w kwestii kupna sprzętu nurkowego. Jak to na początku bywa człowiek ma średnie rozeznanie w rynku więc weszliśmy do sklepu, który nam się wydawał "ok".
Tak się złożyło, że trafiliśmy od razu perfekcyjnie - człowiek doradzał nam tak, że do dzisiaj nie sprzedałem prawie żadnej rzeczy którą u niego kupiłem - po prostu słuchał czego chcemy i dobierał to tak, że nie okazywało się po jakimś czasie, że to jednak nie to i trzeba kupić coś innego jeszcze raz.
Fakt jest faktem, że cena nie była kryterium - miało być dobre i służyć jak najdłużej.
Sklep jak najbardziej stacjonarny. Kiedy już się trochę wyedukowaliśmy i nie potrzebowaliśmy porad a bardziej przychodziliśmy po coś konkretnego to nie było takiej rzeczy, służącej do nurkowania, której by nam nie sprowadził jeżeli nie miał - czasem trwało to kilka dni, ale nigdy nie usłyszałem: "nie da się zamówić".
Facet po prostu działał od lat na rynku i we wszystkich miejscach miał rewelacyjne kontakty.
Kiedy upadały kolejne centra nurkowe czy rozchodziły się jego drogi z ich właścicielami i przenosił się gdzie indziej my zawsze jako klienci szliśmy za nim - wiedzieliśmy, że gdziekolwiek on nie będzie pracował to idzie za nim.
Wiadomo - po kilku latach przestaliśmy być klientami bo raz dobrze sprzedany towar służy nam do dzisiaj to nie kupowaliśmy już nowych rzeczy, ale zawsze starałem się znaleźć przynajmniej raz w tygodniu czas żeby wpaść do niego na kawę i chociaż pogadać.
I teraz ciekawostka - facet w ogóle nie nurkował - całą swoją wiedzę czerpał właśnie z rozmów z nurkami odwiedzającymi jego sklep - słuchał uważnie ich uwag i zapamiętywał ich odczucia i obserwacje dotyczące danego sprzętu - moim zdaniem niesamowity dar w dziedzinie, której się samemu nie uprawia.
Niestety kilka lat temu zniknął z rynku nurkowego całkowice - mówił, że zmęczyło go środowisko i się odciął - szkoda.
Jaki według mnie idealny sklep? Nie - sklep - to ludzie, którzy go prowadzą.
Klienci są różni - dla jednego podstawowym kryterium jest cena, dla innego nowinki techniczne czy jakość i trwałość. Dobry sprzedawca to taki, który potrafi każdemu zaoferować to czego oczekuje.
Dla mnie liczy się atmosfera w takim miejscu, kiedy czuję, że swobodnie można porozmawiać o różnych sprawach a człowiek nie jest jedynie postrzegany z perspektywy grubości portfela i tego ile można z niego wyciągnąć.
Jak będzie fajna atmosfera to nie trzeba ze mnie wyciągać - sam oddam bez większych oporów
sskijop - 11-08-2017, 06:56
Temat postu:
wolę zakupy grupowe lub u swojego instruktora. znacznie taniej niż przez wszystkie sklepy jakie znam.
2.0 Powered by
phpBB modified v1.9 by
Przemo © 2003 phpBB Group and little modified v 0.1 by Mariusz