Forum Dive Trek Group

Forum Ogólne - szukam klubu nurkowego w szczecinie

Łukasz Błażejewicz - 10-10-2006, 21:12
Temat postu: szukam klubu nurkowego w szczecinie
Witam,
Jestem studentem. Studiuje w Szczecinie. Zrobiłem kurs w wakacje i przyznam że bardzo mnie to wciągnęło. Szukam klubu lub jakiś ludzi z którymi mógłbym ponurkować, oraz też gdzie mógłbym wypożyczyć sprzęt.


pozdrawiam
Eris - 10-10-2006, 21:22
Temat postu:
Hej

Masz do wyboru trzy "kluby" w Szczecinie:
- Delfinus na Wojska Polskiego
- DivePoint na MonteCassino (niedaleko Delfinusa)
- DiveDevil na 5ego lipca
Kazdy ma w ofercie sprzet do wypozyczenia i organizuja jakies wypady. DiveDevil i DivePoint maja swoje bazy na Insku. Nie wiem jak DivePoint, ale baza DiveDevil jest otwarta w weekendy (a najlepiej sie z nimi umawiac).
Łukasz Błażejewicz - 10-10-2006, 21:38
Temat postu:
A orientujesz sie po ile wypożyczają sprzęt????
Bogen - 10-10-2006, 21:39
Temat postu:
Ponadto jest jeszcze SCUBA MISION na J. Narodowej 14.
Łukasz Błażejewicz - 10-10-2006, 21:48
Temat postu:
a orientujecie sie na jakiej zasadzie działają powyższe kluby? Bo ja osobiście znam tylko jeden klub w którym robiłem kurs. Jest to "Mares" Koszalin. Tam sie płaci 20zł miesięcznej składki, z czego ładują butle za free i sprzęt jest wypożyczany za symboliczne 5zł(podobno) dla członków klubu. Czy tu jest podobnie????
Bogen - 10-10-2006, 21:56
Temat postu:
boozy napisał/a:
orientujecie sie na jakiej zasadzie działają powyższe kluby? Bo ja osobiście znam tylko jeden klub w którym robiłem kurs. Jest to "Mares" Koszalin. Tam sie płaci 20zł miesięcznej składki, z czego ładują butle za free i sprzęt jest wypożyczany za symboliczne 5zł(podobno) dla członków klubu. Czy tu jest podobnie????



Dobre pytanie.
W Sz-nie na ma klubów, o jakich Ty myślisz. To sa szkoły nurkowania oraz sklepy. Nie płaci sie żadnych składek a sprzęt jest wypożyczany na zwykłych zasadach tj cennikach.