maciek_nurr napisał/a: |
małe problemy z dostępnością |
Grzyb napisał/a: |
sklep z wysylka w ciagu 24h |
Kod: |
Błąd: form.pwd2 is undefined Plik źródłowy: http://www.sportextreme.com/js/register.js Wiersz: 26 |
Grzyb napisał/a: |
chorą norma jest podawanie statusu "dostepny" przy towarach, ktorych... nie ma - bo wg sprzedawcow "dostepny" znaczy "prawdopodobnie jest w hurtowni szwagra" |
salps napisał/a: |
Skontaktuj się ze mną tel 601725077 Mam M na 99% w w sklepie to ci wyślę. |
Grzyb napisał/a: |
sklep z wysylka w ciagu 24h |
robertg napisał/a: | ||
Koncze watek podziekowaniem dla Grzyba - rekawice ze szwecji juz do mnie dotarly i moge zaczac montowac Dodam tylko, ze cena szwedzka razem z przesylka okazala sie nizsza niz promocyjna cena ECNowa... ale to juz nikogo pewnie nie zdziwi. |
ZielonySmok napisał/a: |
Czytam ten wątek i widzę, że nurek przez niektóre firmy jest traktowany jak portfelik. Mi ECN nie wymienił ocieplacza, z tych wadliwych, z których włókna wyłażą. |
Marcel Falkiewicz napisał/a: |
A jaki podali argument odmowy? |
Marek Cacaj napisał/a: |
Ja również mam pozytywne doświadczenia z ECN. Stary ocieplacz ( który wyglądał jak szmata ) został wymieniony reklamacyjnie bez żadnych problemów. |
ZielonySmok napisał/a: |
To mój ocieplacz wygląda zdecydowanie lepiej ale i tak jak by go pierzem obsypać. Ciekawe jaki wpływ kłęby włókniny miały na zamek gazoszczelny? |
aleXandra napisał/a: |
Z tego co słyszałam, to ten typ tak ma. |
ZielonySmok napisał/a: | ||
Tak ma, ale zdecydowanie mieć nie powinien. Jest to wada produkcyjna polegająca (jak słyszałem) na braku jakiejś warstwy materiału w ocieplaczu - coś jak z materiałem na poszwę na kołdrę: jak jest kiepska poszwa to pierze wychodzi. Uważaj na zamek, bo u mnie nie dało się zapiąć zamka by nie wciągną włókienek. |
ZielonySmok napisał/a: |
Kontaktowałem się z Bare. ECN i BARE chcą dowodu zakupy ocieplacza, a ja nie mam tego papierka. W sierpniu lub wrześniu minęły dwa lata od zakupu suchego i ocieplacza - o czym informowałem ww. firmy. Jakimś cudem znalazłem kartę gwarancyjną od suchego i list przewozowy DHL. |
Marcino napisał/a: |
Mam konto na dropboxie, a tam katalog "paragony fiskalne"
w nim podkatalogi z datą i nazwą przedmiotu, któego paragon dotyczy. Po zakupie czegokolwiek co ma gwarancję robię zdjęcia paragonu, gwarancji i innych takich i umieszczam sobie w nowym podkatalogu. Od tamtej pory nigdy nie było problemu z jakąś reklamacją, raz pani zażądała oryginalnego papierka ale jak powiedziałem, że napiszę w tej sprawie do centrali i UOKIK to momentalnie odpuściła |
ZielonySmok napisał/a: |
Kontaktowałem się z Bare. ECN i BARE chcą dowodu zakupy ocieplacza, a ja nie mam tego papierka. W sierpniu lub wrześniu minęły dwa lata od zakupu suchego i ocieplacza - o czym informowałem ww. firmy. |
Konrad Dubiel napisał/a: |
Nie bardzo rozumiem czego oczekujesz w takiej sytuacji? |
piotrkw napisał/a: |
produkt okazał się wyprodukowanym bublem wypuszczonym na rynek , nie spełniającym swojej pierwotnej funkcji. |
piotrkw napisał/a: |
I nie jest ważne czy ma kwitek i czy gwarancja się skończyła . |
Cytat: |
Na pewno potrafisz ją uzasadnić na gruncie kodeksu cywilnego i ustawy o sprzedaży konsumenckiej.
|
Konrad Dubiel napisał/a: |
Przecież to nieprawda. Wyraźnie było napisane, że chodzi o estetykę produktu.
|
piotrkw napisał/a: |
Nie, nie potrafię , tak nakazywałaby przyzwoitość |
piotrkw napisał/a: |
Wiesz , to jakby karoseria nowego samochodu zaczęła Tobie korodować na cąłej powierzchni , przecież to tylko estetyka |
Konrad Dubiel napisał/a: |
Gwarancja się już skończyła, dowodu zakupu nie masz. |
Konrad Dubiel napisał/a: |
Nie bardzo rozumiem czego oczekujesz w takiej sytuacji? |
Konrad Dubiel napisał/a: |
Przecież to nieprawda. Wyraźnie było napisane, że chodzi o estetykę produktu. |
Konrad Dubiel napisał/a: |
Ciekawa teza. Na pewno potrafisz ją uzasadnić na gruncie kodeksu cywilnego i ustawy o sprzedaży konsumenckiej. |
Cytat: |
Może jeszcze odszkodowania za straty moralne |
Tomek napisał/a: |
Inną jest oczywiście sprawa podejścia do klienta indywidualnie,nie zapominajmy jednak że firmy sprzedające sprzęt min do nurkowania nie są instytucjami charytatywnymi a import równoległy przy obecnym dostępie do internetu po prostu kwitnie i tylko "wejście w buty" sprzedawcy tym razem przedstawi obraz medalu z obu stron. |
Tomek napisał/a: |
Nie znam tematu akcji wymiany w Bare ocieplaczy ze względu na ich samoczynne "odchudzanie" natomiast pamiętam akcje zorganizowaną przez TP kiedy mechaciły się worki H i jakoś nie było problemu z ich wymianą, nie oczekujmy jednak akceptacji od sprzedawcy/dystrybutora faktu że ktoś stwierdzi po dwóch latach "że to mnie też dotyczy" i zażąda "podpięcia się" pod tego typu akcję. |
ZielonySmok napisał/a: |
Towar nie popsuł się na gwarancji. Kupiłem go już z wadą. To jest zasadnicza różnica. |
Cytat: |
A czy na Bare nie ma przypadkiem dożywotniej gwarancji na wszystkie produkty? |
Cytat: |
Rozumiem Twój żal, że zakupiony towar okazał się wadliwy ale obecnie nie masz już uprawnień do żądania wymiany na nowy.
Co najwyżej można by liczyć na gest producenta ale trudno wymagać, że będzie wymieniać ocieplacze używane przez ponad dwa lata na nowe. Skoro przez dwa lata nie zgłosiłeś reklamacji to znaczy, że albo wada się nie ujawniła albo Ci nie przeszkadzała. Tak to niestety wygląda... |
ZielonySmok napisał/a: |
Czytam ten wątek i widzę, że nurek przez niektóre firmy jest traktowany jak portfelik. Mi ECN nie wymienił ocieplacza, z tych wadliwych, z których włókna wyłażą. |