Forum Dive Trek Group

Ankiety - Ankieta dla nurków

kawa93 - 23-01-2015, 21:37
Temat postu: Ankieta dla nurków
Witam,

jestem studentem III roku Turystyki i rekreacji i piszę pracę licencjacką na temat "Turystyka nurkowa jako forma turystyki kwalifikowanej. Badanie preferencji wyjazdowych polskich nurków". Ankieta skierowana jest do nurków którzy wyjeżdżają poza granice Polski w celach nurkowych.


LINK DO ANKIETY

Ankieta jest anonimowa i posłuży wyłącznie w celu napisania pracy licencjackiej. Z góry dziękuję za wypełnienie ankiety Smile
Aleksander Podlewski - 24-01-2015, 11:03
Temat postu:
Poszło Wink
Marcin Tracz - 24-01-2015, 12:09
Temat postu:
nie miałem chwilę nic do roboty i ... poszło
Grzegorz Olszewski - 24-01-2015, 14:30
Temat postu:
W zakresie merytorycznym pytania pozostawiają 'trochę miejsca na poprawę'...
Czy ankieta była konsultowana z kimś przed opublikowaniem?
kawa93 - 24-01-2015, 16:26
Temat postu:
Dziękuję za wypełnienie ankiety Smile
grol - Ankieta konsultowana była z promotorką i wspólnie nanosiliśmy kilka poprawek. Które konkretnie pytania pozostawiają 'trochę miejsca na poprawę'?
Grzegorz Olszewski - 24-01-2015, 16:48
Temat postu:
kawa93 napisał/a:
grol - Ankieta konsultowana była z promotorką i wspólnie nanosiliśmy kilka poprawek. Które konkretnie pytania pozostawiają 'trochę miejsca na poprawę'?

Przykłady:
"1. Jaki stopień nurkowy Pan/Pani posiada? *:
Można mieć ich wiele, w różnych kategoriach, z różnych organizacji... Odpowiedzi mogą być bardzo zależne od tego, co odpowiadający sobie założy, z powodu niejednoznaczności odpowiedzi mogą być mało użyteczne...

"2. Jaki rodzaj nurkowania Pan/Pani uprawia? *
Nurkowanie z butlą
Freediving
Nurkowanie wrakowe
..."
Przez analogię:
Jakim pojazdem Pan/Pani jeździ?
- samochodem
- rowerem
- VW
- BMW
- Fiat
...

"Czy woli Pan/Pani nurkowanie na terenie Polski, czy też nurkowanie w zagranicznych akwenach? *"