Stopień nurkowy: GUE T2+, Cave
Ilość nurkowań rocznie: 365
Stopień instruktorski: emeryt :)
Ubezpieczenie: DAN/PROGLD
Oznaczenie stage: WAF Pomógł: 125 razy Wiek: 53 Dołączył: 28 Maj 2008 Posty: 11932 Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-10-2012, 10:15
Mam prośbę do osób wysyłających do mnie sprzęt do serwisu:
Bardzo proszę, żeby zadbać o dokładne podanie danych nadawcy i zakresu prac do zrobienia.
Mam kilka paczek, z którymi nie wiem co zrobić ?
Nadawca duża firma budowlana, w środku automat i... może serwis, może kontrola, może ktoś chciał się pochwalić automatem albo:
Wielgachna skrzynia, a w środku II stopień i manometr - nadawca jakaś firma, nie ma żadnej informacji o tym co zrobić z przesłanym sprzętem?
Wreszcie sprawa mojej szafy 8) :
mieszkają w niej nie odebrane w najstarszym wypadku od ponad roku sprzęty. Właściciele zastrzegli sobie odbiór osobisty i... nic. Telefonów nie odbierają, na maile nie odpisują - zastanawiam się kiedy mogę to rozdać potrzebującym ?
Jak wysłać sprzęt do serwisu.
1. Ustalić datę, zakres prac i wycenę
2. Wysłać sprzęt w zabezpieczonej paczce (na życzenie mogę wysłać kuriera po odbiór przesyłki spod wskazanego adresu), do której wkładamy kartkę, a na niej:
- imię i nazwisko zlecającego
- nr telefonu kontaktowego
- adres email
- adres do wysyłki sprzętu
- dane do wystawienia faktury (o ile ktoś sobie takowej życzy)
- zakres prac do wykonania
3. W wypadku sprzętu, w którym uszkodzenia wychodzą poza zakres standardowej usługi serwisowej, a nie były zgłaszane do usunięcia - zawsze kontaktuję się ze zleceniodawcą w celu potwierdzenia zakresu prac i ewentualnej zmiany wyceny
4. Sprzęt wraca do Was w paczce dostarczanej przez kuriera DPD
Będę wdzięczny, jeżeli pomożecie mi sprawniej naprawiać Wasz sprzęt
Pozdrawiam,
Wojtek
_________________ Bądź dobrej myśli, bo po co być złej ?
S. Lem
Stopień nurkowy: GUE T2+, Cave
Ilość nurkowań rocznie: 365
Stopień instruktorski: emeryt :)
Ubezpieczenie: DAN/PROGLD
Oznaczenie stage: WAF Pomógł: 125 razy Wiek: 53 Dołączył: 28 Maj 2008 Posty: 11932 Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-06-2013, 13:05
Dzień dobry.
Zapraszam do serwisu automatów/zaworów w terminie 1-5 lipca.
Proszę o wcześniejszy kontakt w celu ustalenia szczegółów.
Sprzęt można do mnie wysłać kurierem, albo mój kurier odbierze go w dogodnym dla Was terminie spod wskazanego adresu.
Pozdrawiam,
Wojtek
_________________ Bądź dobrej myśli, bo po co być złej ?
S. Lem
Stopień nurkowy: T1
Ilość nurkowań rocznie: 60
Ubezpieczenie: DAN Silver Sport Pomógł: 39 razy Wiek: 48 Dołączył: 31 Gru 2010 Posty: 2408 Skąd: Józefów k. W-wy
Wysłany: 01-06-2013, 20:39
To ja poproszę moje Aqualungi Kronos (jeden 1st i dwa 2st), najlepiej drugiego lipca. Kurier nie będzie potrzebny - przywiozę, odbiorę a jak będzie można, to jeszcze i w trakcie głowę pozawracam
Stopień nurkowy: GUE T2+, Cave
Ilość nurkowań rocznie: 365
Stopień instruktorski: emeryt :)
Ubezpieczenie: DAN/PROGLD
Oznaczenie stage: WAF Pomógł: 125 razy Wiek: 53 Dołączył: 28 Maj 2008 Posty: 11932 Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-06-2013, 20:41
Zapraszam!
_________________ Bądź dobrej myśli, bo po co być złej ?
S. Lem
Stopień nurkowy: GUE T2+, Cave
Ilość nurkowań rocznie: 365
Stopień instruktorski: emeryt :)
Ubezpieczenie: DAN/PROGLD
Oznaczenie stage: WAF Pomógł: 125 razy Wiek: 53 Dołączył: 28 Maj 2008 Posty: 11932 Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-06-2013, 10:07
Cześć Sebastian.
Oczywiście - zapraszam.
Zostało zatem miejsce na serwis dla 2 osób.
_________________ Bądź dobrej myśli, bo po co być złej ?
S. Lem
Stopień nurkowy: Staż
Dołączył: 06 Wrz 2012 Posty: 108 Skąd: NO
Wysłany: 02-06-2013, 12:26 Serwis
Cześć Wojtek
Wpisuję się na serwis twin,gały do nowości ciężko chodzą i dwa apeksy XTX100.Sprzęt mogę dostarczyć osobiście 30.06.2013,będę odwoził córkę do Warszawy.Podaj adres i telefon.
Stopień nurkowy: GUE T2+, Cave
Ilość nurkowań rocznie: 365
Stopień instruktorski: emeryt :)
Ubezpieczenie: DAN/PROGLD
Oznaczenie stage: WAF Pomógł: 125 razy Wiek: 53 Dołączył: 28 Maj 2008 Posty: 11932 Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-11-2013, 10:07
Hej.
Zrobiły mi się 3 wolne dni na serwis: 04-06 grudzień.
Sezon zimowy już się rozpoczął - większa podatność na zalodzenie pojawia się w miejscach zanieczyszczonych z dużym przepływem gazu.
Serwis inflatorów i zaworów dodawczych w suchaczach.
Ciężko pracujący, albo zacinający się przycisk dodawczy może w zimnej wodzie spowodować oblodzenie szybkozłącza i uniemożliwić podstawową procedurę autoratownictwa - wypięcie węża zasilającego.
Jeżeli ktoś jeszcze nie przeserwisował swojego inflatora i zaworu dodawczego - sprawdź kiedy powinieneś to zrobić.
Serwis zaworów butli
Warto pamiętać o przygotowaniu zaworów w butlach - w bardzo zimnej wodzie nasze mięśnie nie pracują tak sprawnie jak się tego spodziewamy, a to w połączeniu z ciężko pracującymi zaworami może okazać się krytyczne dla naszego bezpieczeństwa.
Serwis automatów.
Pierwsze i drugie stopnie automatów wykonane są z różna dokładnością. M.in. dlatego serwis pierwszych stopni może być przeprowadzany 2x rzadziej niż drugich.
II stopień automatu serwisujemy raz na rok albo kiedy zauważymy że:
-pokrętło regulacji oporów oddechowych pracuje z oporami
-dźwignia wspomagania ('venturi") chodzi tak, jakby w środku był piasek
-automat sam podaje gaz
I stopień serwisujemy zwykle co 2 lata albo kiedy:
-zalaliśmy go słoną wodą
-po nurkowaniach w słonej wodzie nie jesteśmy pewni czy został zalany (wtedy wystarczy przegląd kontrolny)
-II stopień automatu delikatnie puszcza gaz
I i II stopnie automatów pracujących z tlenem serwisujemy co 6-10 miesięcy.
W skrócie kiedy serwisujemy sprzęt.
1. Automaty co 1-2 lata
2. Zawory butli co 12 miesięcy
3. Zawory dodawcze suchaczy i inflatory jacketów/worków - co 12 miesięcy
Jeżeli ktoś nie nurkuje w drugiej połowie przyszłego tygodnia, a sprzęt wymaga serwisu - zapraszam .
Sprzęt najlepiej wysłać kurierem.
Stopień nurkowy: Fundamentals GUE
Ilość nurkowań rocznie: 50
Ubezpieczenie: DAN Sport Silver
Oznaczenie stage: Andy Pomógł: 5 razy Wiek: 44 Dołączył: 27 Lip 2010 Posty: 841 Skąd: Grodzisk Maz.
Wysłany: 01-12-2013, 20:37
to jeden dzień dla mnie a resztę napiscę Ci na FB
Andy
_________________ ..." Więszość jest głupia, im większa większość tym głupsza. "
Stopień nurkowy: GUE T2+, Cave
Ilość nurkowań rocznie: 365
Stopień instruktorski: emeryt :)
Ubezpieczenie: DAN/PROGLD
Oznaczenie stage: WAF Pomógł: 125 razy Wiek: 53 Dołączył: 28 Maj 2008 Posty: 11932 Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-12-2013, 20:39
Załatwione.
W takim razie pozostał jeden dzień serwisowy.
_________________ Bądź dobrej myśli, bo po co być złej ?
S. Lem
Stopień nurkowy: GUE T2+, Cave
Ilość nurkowań rocznie: 365
Stopień instruktorski: emeryt :)
Ubezpieczenie: DAN/PROGLD
Oznaczenie stage: WAF Pomógł: 125 razy Wiek: 53 Dołączył: 28 Maj 2008 Posty: 11932 Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-12-2013, 20:42
Grzegorz Smolicz napisał/a:
Wojtku, czy dobrze rozumiem, że serwis u Ciebie dotyczy tylko automatów Apeks? Moje stare dobre Scubapro się nie łapie?
Cześć Grzegorzu - dobrze Cię słyszeć po "jakimś" czasie.
Łapie, łapie .
Kłopot jest w tym, że nie wiem czy na podany termin dojdą do mnie zestawy serwisowe do Twoich automatów.
Może bezpieczniej będzie jeżeli podam Ci namiar na znajomego serwisanta i wtedy masz pewniaka - może tak być?
Pozdrawiam,
Wojtek
_________________ Bądź dobrej myśli, bo po co być złej ?
S. Lem
Stopień nurkowy: GUE T2+, Cave
Ilość nurkowań rocznie: 365
Stopień instruktorski: emeryt :)
Ubezpieczenie: DAN/PROGLD
Oznaczenie stage: WAF Pomógł: 125 razy Wiek: 53 Dołączył: 28 Maj 2008 Posty: 11932 Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-12-2013, 20:49
Oczywiście usługa objęta jest gwarancją, a na życzenie wystawiam fakturę.
_________________ Bądź dobrej myśli, bo po co być złej ?
S. Lem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum