Nie tylko w Polsce Bare ma kiepska obsluge klienta
Ja swoj zamowilem w leisurepro, dwa razy podkreslajac ze chce neoprenowa kryze i lateksowe manszety
Dostalem z neoprenowa 3mm kryza i neoprenowymi manszetami 5mm z gladka powierzchnia na zewnatrz - dziadostwo takie sztywne (manszety) ze nijak tego nie szlo podwinac.
W manualu Bare jest wyraznie napisane ze maja dwa typy neoprenowych manszet
- 3mm typu tuck ktore maja miekki neopren i da sie je podwinac bez problemow
- 5mm typu push through z powierzchnia gladka wewnatrz
Napisalem wiec do laisurepro CC Bare Canada ze zaszla pomylka i oczekuje wymiany
Leisurepro milczalo przez tydzien, Bare odpisalo po dwoch dniach ze nie mam pojecia jak zakladac suchara, ze na specjalne zamowienie robia 5mm TUCK
Na moja odpowiedz, ze ja takiego specjalnego zamowienia nie skladalem odpisali ze sie nie znam bo mieszkam na karainach i wogole nie powinienem urzywac suchego skafandra
Cala ta korespondencja byla bardzo niemila wiec postanowilem, ze z dziadami nie chce miec juz wiecej nic wspolnego. Manszety wymienilem sam na DUI
Ponad to jestem niezadowolony z nowej rozmiarowki
Stare LTall lezalo na mnie idealnie, nowe jakies workowate jest
Stopień nurkowy: DSAT TMX
Dołączył: 24 Paź 2006 Posty: 51 Skąd: Kraków
Wysłany: 14-12-2008, 12:38
W moim przypadku (już ponad rok) właściwie wszystko w porządku: to co chciałem to dostałem i rozmiar jest OK.
Tylko kwestia czekania na zamówienia - 5 miesięcy to chyba bardziej niż duże przegięcie.
_________________ Pozdrawiam
Tomasz Francuz
------------------------------
Jeśli myślisz, że coś idzie dobrze - nie wiesz wszystkiego
A wszystko przez to , że zamawiacie , gdyby Bare ( czy ECN) miało jedno zamówienie na miesiąc to pewnie wyrobili by się w 30 dni. I nie pomyliliby zamówień , gdyż każde było by wielkim wydarzeniem
Ja czekałem za Bare 17 tyg., cierpliwości mi nie starczyło i zrezygnowałem, myślałem, że coś się poprawiło od tego czasu (początek roku), ale widzę, że jest po staremu, a szkoda bo sprzęt bardzo dobry.
Stopień nurkowy: NTMX
Ubezpieczenie: DAN Pomógł: 3 razy Wiek: 44 Dołączył: 08 Paź 2006 Posty: 483 Skąd: śląsk
Wysłany: 15-12-2008, 17:40
Przemo_C napisał/a:
sprzęt bardzo dobry
Z tym bym polemizowal - niedawno widzialem HD Tech Dry przetartego pod pachami, ktorego juz nie dalo sie zalatac (serwis co prawda przykleil latke, ale ta po jednym nurkowaniu znow byla przetarta). Drugi HD Tech Dry wykazuje oznaki, ze niedlugo historia sie powtorzy. Pechowy kroj skafandra...
Stopień nurkowy: NTMX
Ubezpieczenie: DAN Pomógł: 3 razy Wiek: 44 Dołączył: 08 Paź 2006 Posty: 483 Skąd: śląsk
Wysłany: 15-12-2008, 18:58
boozy napisał/a:
Post usunięty na prośbę autora
No coz... ja na szczescie nic nie potrzebuje (ani nie zamierzam potrzebowac) z Bare, Beuchata ani Atomics, a Agira sprzedaje teraz SASdiving... A po tego typu reakcjach wiem, ze nowy ocieplacz to juz nie bedzie bare tylko santi
....No coz... ja na szczescie nic nie potrzebuje (ani nie zamierzam potrzebowac) z Bare, Beuchata ani Atomics, a Agira sprzedaje teraz SASdiving... A po tego typu reakcjach wiem, ze nowy ocieplacz to juz nie bedzie bare tylko santi
Myślisz , że boozy usunął post bo coś od nich potrzebuje? Ja podejrzewam, że dostał "sympatyczne" PW.
Stopień nurkowy: Full Cave
Ubezpieczenie: DAN
Oznaczenie stage: AK Pomógł: 4 razy Wiek: 57 Dołączył: 17 Wrz 2007 Posty: 429 Skąd: Ottawa Ontario
Wysłany: 15-12-2008, 20:11
Ja czekalem na moj Trilam HD Tech Dry 5 tygodni bo niebylo butow takich jakie chcialem (mieszkam w Kanadzie gdzie go robia) ale dostalem dokladnie to co sobie zamowilem i jestem z niego bardzo zadowolony. Wiem ze jak sie zamawia nowy i chce sie kieszenie to przyklejaja je gratis ta sama sytuacja ze skroceniem nogawek lub rekawow.
Stopień nurkowy: NTmx, Full Cave
Ubezpieczenie: DAN Pomogła: 4 razy Dołączyła: 22 Lis 2007 Posty: 209 Skąd: Śląsk
Wysłany: 15-12-2008, 22:12
Jak dla mnie żenujące jest to iż ani ten ani poprzedni wątek nie został zaszczycony komentarzem najbardziej zainteresowanych, czyli firmy ECN... jak dla mnie to najlepsze świadectwo ich stosunku do klienta...
Jak widać, firma woli straszyć swoich klientów na PW, niż napisać trzy zdania (nie wiem... sprostowania? wytłumaczenia?)...
Mam tylko nadzieje, ze kiedys przyjda takie czasy, ze dystrybutorzy z podejsciem "ecn-owskim" wygina smiercia naturalna.
Z moich obserwacji wynika, że niezadowolonych z podejścia do klienta posiadaczy SS Bare znalazłoby się więcej tyle, że .... serwisować SS na gwarancji gdzieś trzeba.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum