Stopień nurkowy: IAND Adv.Rec.Tmx Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2006 Posty: 437 Skąd: Złocieniec/Szczecin
Wysłany: 10-10-2006, 20:12 szukam klubu nurkowego w szczecinie
Witam,
Jestem studentem. Studiuje w Szczecinie. Zrobiłem kurs w wakacje i przyznam że bardzo mnie to wciągnęło. Szukam klubu lub jakiś ludzi z którymi mógłbym ponurkować, oraz też gdzie mógłbym wypożyczyć sprzęt.
Masz do wyboru trzy "kluby" w Szczecinie:
- Delfinus na Wojska Polskiego
- DivePoint na MonteCassino (niedaleko Delfinusa)
- DiveDevil na 5ego lipca
Kazdy ma w ofercie sprzet do wypozyczenia i organizuja jakies wypady. DiveDevil i DivePoint maja swoje bazy na Insku. Nie wiem jak DivePoint, ale baza DiveDevil jest otwarta w weekendy (a najlepiej sie z nimi umawiac).
Stopień nurkowy: IAND Adv.Rec.Tmx Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2006 Posty: 437 Skąd: Złocieniec/Szczecin
Wysłany: 10-10-2006, 20:48
a orientujecie sie na jakiej zasadzie działają powyższe kluby? Bo ja osobiście znam tylko jeden klub w którym robiłem kurs. Jest to "Mares" Koszalin. Tam sie płaci 20zł miesięcznej składki, z czego ładują butle za free i sprzęt jest wypożyczany za symboliczne 5zł(podobno) dla członków klubu. Czy tu jest podobnie????
orientujecie sie na jakiej zasadzie działają powyższe kluby? Bo ja osobiście znam tylko jeden klub w którym robiłem kurs. Jest to "Mares" Koszalin. Tam sie płaci 20zł miesięcznej składki, z czego ładują butle za free i sprzęt jest wypożyczany za symboliczne 5zł(podobno) dla członków klubu. Czy tu jest podobnie????
Dobre pytanie.
W Sz-nie na ma klubów, o jakich Ty myślisz. To sa szkoły nurkowania oraz sklepy. Nie płaci sie żadnych składek a sprzęt jest wypożyczany na zwykłych zasadach tj cennikach.
Wyjazdy owszem sa organizowane przez ludzi przyklejonych do danego centrum lub przy okazji wyjazdów szkoleniowych.
_________________ pozdrawiam
Bogen
Ostatnio zmieniony przez Bogen dnia 10-10-2006, 21:05, w całości zmieniany 1 raz
Wysłany: 10-10-2006, 21:01